Bombay challenge 2010 - Reisverslagen van Lo Kesselaer - WaarBenJij.nu Bombay challenge 2010 - Reisverslagen van Lo Kesselaer - WaarBenJij.nu

Bombay challenge 2010

op 5 maart om precies te zijn gaan wij Lo Kesselaer en Henk Bekker een nieuwe mooie uitdaging aangaan: De Bombay Challenge. Een tocht van ruim 2000 km met een rickshaw of tuktuk, een locaal klein transportmiddel.
Een uitdaging voor ons maar ook een kans. We rijden tijdens de Bombay Challenge voor het goede doel. Cordaid Kinderstem: zij ondersteunen een mooi en effectief project voor het helpen van straatkinderen en kinderen in sloppenwijken. Na de finish gaan we het project bezoeken en krijgen een inzicht in de problemen van deze kinderen en hoe deze worden aangepakt door Cordaid Kinderstem.
We hebben ons als team verplicht om een minimale dotatie te doen maar onze ambitie is meer. Ik vraag jou dit met mij mogelijk te maken.
De projecten voor straatkinderen in India, waarvoor de Bombay Challenge gaat rijden, zorgt voor een betere toegang tot zorg, onderwijs en gezondheid voor straatkinderen, kinderen in sloppenwijken en werkende kinderen. De kinderen worden opgevangen, krijgen voeding, medische zorg, recreatie en onderwijs. Ook kunnen de kinderen een vak leren waardoor zij beter op de toekomst zijn voorbereid.