Woensdag - Reisverslag uit Vellore, India van Lo Kesselaer - WaarBenJij.nu Woensdag - Reisverslag uit Vellore, India van Lo Kesselaer - WaarBenJij.nu

Woensdag

Door: Lo

Blijf op de hoogte en volg Lo

18 Maart 2010 | India, Vellore

Woensdag 17 Maart. Bangalore Vellore 200 km.

Na een zeer beperkt ontbijt in het Leela. Alleen al keuze uit 12 soorten cereals Halen we onze tuk-tuk op. Ze vallen echt op tussen al die limo's die hier staan. We hebben toestemming om nog wat foto's te maken voor de entree. Ook het Leela zelf was niet bescheiden in het aanleveren van hun sticker. Het gehele motor compartiment deurtje is bedenkt met een Leela sticker. Voor wat hoort wat..
Op naar Oracle 6 km van het Leela met Fire en de Dukes. De honeymooners zijn naar de makro. Het bedrijf waar marieke in NL werkt 6 KM, maar toch 45 min reistijd. Aldaar aangekomen krijgen we personal guidance from te gate. . Voor de ingang maken wij een paar foto's en plots komt daar de complete directie van Oracle India naar buiten. We worden ontvangen volgens Indias ritueel met bloemen kransen en rozen. Na een korte bespreking in de boardroom gaan we naar het restaurant waar een kleine 350 tot 400 mensen ons verhaal over de challenge, cordaid en onze avonturen van de afgelopen week aanhoren. Lo wordt aan het einde nog volgens indiase traditie vereerd als een moedig man, met hoed sjaal en bloemenkrans. We krijgen de inhoud van de donatiebox in het restaurant overhandigd en om 11.15 zijn we weer op weg. Een saai stuk autoweg naar Vellore. Gewoon kilometers vreten . In Hondsur voegen daniel en Marieke , zich weer bij ons, volgens plan. En de tocht wordt weer met het gebruikelijke groepje vervolgd. Met een gemiddelde van 50 Km per uur snorren we voort. Even om half vier een korte stop om wat te eten waarna we om half zes in Vellore aankomen. De tuk taxi wordt weer ingeschakeld naar het hotel .
Even bijkomen op het dakterras met een watertje. Bier not allowed, daarvoor moeten we naar de kelder. Tegen zevenen dalen alle challengers naar de kelder , waar een spontaan feestje ontstaat. Niet gegegeten niet gedouched vallen de meesten tegen elfen in bed. Ook IT2India.
Om vervolgens de volgende morgen voor het eerst in India met een houten kop wakker te worden.
Een saaie etappe met een erg gezellig einde. Amazing India.
:SMS update:: 18 maart 2010 :
Het zit erop finished.

• 18 Maart 2010 - 06:39

Nelly :

Wat een geweldige site hebben jullie ik heb iedere dag de verhalen met veel plezier gelezen.
    Jullie zijn kanjers dat jullie deze uitdaging gedaan hebben.De laatste km's wens ik jullie nog veel plezier en een goede reis naar huis.

Nelly (tante van Dennis)

• 18 Maart 2010 - 12:04

Hilde:

heeee, geweldig dat jullie het volbracht hebben. Weer een prachtige ervaring rijker.

groetjes uit Eindhoven

• 18 Maart 2010 - 12:43

René:

Proficiat met het volbrengen van de challenge. Hier kan langzamerhand het stalen ros van stal. Bel wel om wat af te spreken.

• 18 Maart 2010 - 14:02

Myriam:

Proficiat met het heelhuids halen van de finish!!
    Nu ook nog een goede terugreis!

CU@ de loopgroep!
    Groetjes, Myriam

• 18 Maart 2010 - 17:00

Ellen,Gerard:

Nou Jongens het avonduur zit er op hopelijk heeft het jullie gebracht wat jullie er vanverwacht hadden .
    Een hele fijne terug reis en tot snel .
    groetjes Gerard en Ellen

• 18 Maart 2010 - 18:00

Wilko & Nicole:

Mannen gefeliciteerd met behalen van de eindstreep,was geweldig om jullie te volgen. Nog een paar leuke laatste dagen daar en ik hoor het wel .
    (2012 volgende challenge lo??)

• 18 Maart 2010 - 21:31

Janny En Marijke:

Hallo Luitjes ,het zit erop ,ik begrijp dat je nog even na geniet in India.Hele fijne terug vlucht en we horen de vehalen nog wel.groetjes
    J en M

• 19 Maart 2010 - 04:26

Lo Kesselaer:

Wilko, Inderdaad begin maar vast dagen te sparenNext challenge Januari 2012 Siberie. Wordt meer een expeditie

• 19 Maart 2010 - 12:42

Marjoline:

2012 wordt gecanceled,
    ergens....... houdt het op Globetrotter van me !!!

10.000 km --> 2 maanden weg : no way !