Thuis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lo Kesselaer - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lo Kesselaer - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Lo

Blijf op de hoogte en volg Lo

23 Maart 2010 | Nederland, Eindhoven

Zondagavond 21 Maart om 18.00 uur vertrekken we met de taxi naar het vliegveld van Chennai. Omaan ons laatste traject te beginnen. Chennai - Mumbai. Mumbai - Istanbul, Istanbul - Amsterdam, Amsterdam - Eindhoven. Na de nodige vertragingen komen 30 uur later weer in Best aan , waar we opgewacht worden door het thuisfront. Nog redelijk fit ,maar voldaan van een mooie reis, begint morgen het normale leven weer. In november is er weer een Bombay Challange. Zie www.bombaychallenge.com Waarom doe je niet mee ? Het is het waard.

• 23 Maart 2010 - 15:45

Nico:

Hai Lo & Henk,

Mooi om te lezen dat jullie reis ook goed verlopen is, en dat de ontvangst thuis waarschijnlijk net zo warm was als die van ons.
    Na het wakker worden heden morgen heb ik jullie nog gezocht bij het ontbijt, maar na in m,n hand te hebben geknepen blijkt het toch waar!! het is voorbij.
    Jongens bedankt nog voor de mooie belevingen die we met elkaar hebben mogen meemaken en dat we jullie hebben leren kennen.
    mogelijk zien we elkaar op korte termijn om ons beeld materiaal en de verhalen nog eens op te halen???

Cu Rob En Nico,

• 23 Maart 2010 - 19:22

Stan En Ingrid:

Hoi Lo en Henk,

we hebben genoten van jullie reisverslag. Wat hebben jullie enorm veel gezien en meegemaakt. Blij dat jullie weer heelhuids thuis zijn.