Dinsdag 16 Maart Brutalen hebben de halve wereld - Reisverslag uit Bangalore, India van Lo Kesselaer - WaarBenJij.nu Dinsdag 16 Maart Brutalen hebben de halve wereld - Reisverslag uit Bangalore, India van Lo Kesselaer - WaarBenJij.nu

Dinsdag 16 Maart Brutalen hebben de halve wereld

Door: Lo

Blijf op de hoogte en volg Lo

16 Maart 2010 | India, Bangalore

Vervolg Maandag.

Inderdaad de Fire Tuk was op tijd klaar. 300 % beter als voor de crash is hij afgeleverd. Rob en Nico transformeren hem weer in no time in een fire-tuk. Nico kon het niet laten in de auto shop nog een dubbele claxon te kopen met 7 melodien. En je raadt het al ook Ta-Tu Ta-Tu met een pokke herrie. De mannen smilen van oor to oor.
Op naar het zelfde restaurant als gisteren. Goed bevallen en het enige redelijke in de omgeving. Aldaar hebben wij nog een verrassing voor ons groepje. Henk en Ik verblijven in Bangalore in The Leela palace Kempinski. Vanwege zakelijke afspraken van Lo. Het zou natuurlijk zonde zijn als we in Bangalore niet samen konden zijn. De stoute schoenen aangetrokken. De general manager van het Leela gebeld. Onze tour uitgelegd , het goede doel, dat alles low budget moet, en of hij ons wil sponsoren door complimentary kamers ter beschikking te stellen. In ruil voor een sticker op de Tuk-Tuk en vernoeming van het hotel in interviews. Doen we. Dus met onze groep in het meest luxeuze hotel van India voor de som van 0 Rupee.. Voor de geinteresseerden http://www.theleela.com/hotel-bangalore.html

Dinsdag 16 Maart Mysore Bangalore 139 km.

Na het ontbijt iets voor negenen vertrokken. Nog even een lokale tuk taxi voorop laten rijden om ons Mysore uit loodsen en dan rijden we op een prachtige asfalt naar Bangalore.
Om 13.00uur reden we Banaglore binnen. Weer een Tuk-taxi voorop gezet naar het Leela en om half twee reden we de poort vanhet hotel binnen. Paniek alom. Rickshaws not allowed. Allerlei Indiers vande security in rep en roer. No Sir we have a reservation. Call the manager. Telefoontjes werden gepleegd en Rishabh Bhargava De account sales manager voor Oracle kwam ons begroeten. De Tuks werden geparkeerd , waarna wij ons overgaven aan de geneugten van dit goddelijk paradijs.
:SMS update:: 17 maart 2010 :
Vanmorgen fotor gemaakt met de tuk voor leela. Daarna nr oracle. Presentatie geeerd op zijn indisch als moedig man en om 12 uur begonnen we aan onze 200km. Nu nog 60 te gaan planning half zes in vellore

• 16 Maart 2010 - 16:13

Amber:

ik walg echt van die zwembad foto's..
    ooit gehoord van sympathie naar de thuisblijvers toe?
    hahaha
    BIJNA THUISSSS

• 16 Maart 2010 - 16:40

Wilko & Nicole:

Een oude vos verliest wel zijn haren maar niet z'n streken. Veel plezier verder.Ziet er goed uit.

• 16 Maart 2010 - 17:01

Moeder Guijt :

rust maar lekker uit hoor hebben jullie wel verdiend na al die soorers doei

• 16 Maart 2010 - 20:17

Anita:

en ik maar denken dat jullie zo moeten afzien.
    succes

• 16 Maart 2010 - 21:47

Jasmijn:

Ja, ja... afzien..Hoop jullie nog te ontmoeten in Chennai!
    ;-) Save a cocktail for me!!! Grz, Jasmijn (Daisy Duke in NL)

• 16 Maart 2010 - 22:25

Lenneke Schoonmoeder:

Wat lief van jullie!!!!
    Ik bedoel ik ben gewoon hartstikke trots dat Dennis het vriendje van mij dochter is enne jullie zijn allemaal KANJERS hartstikke geweldig watte jullie doen en een kusje voor het fire team... uit Leiden jullie pagina is super!

• 16 Maart 2010 - 22:53

Manon, Roger:

Nou Henk, wat een avontuur, leuk om te lezen. Succes toegewenst en voorzichtig aan....daag, groetjes....

• 17 Maart 2010 - 09:57

Erwin:

Lo, Henk,
    Net even uitgebreid de tijd genomen om bij te lezen van de afgelopen 3 dagen. Mooie verhalen en foto's, cultuur, afzien en genieten.... Alles zit er in. Succes nog de laatste paar dagen

• 17 Maart 2010 - 17:45

Arno:

TukTuk

Heren begint inderdaad meer op een vakantie trip te lijken -
    die sterke verhalen geloof ik straks niet meer

Groeten Arno

• 17 Maart 2010 - 20:01

Marijke En Janny:

Henk,het is te gek om jullie verhalen te lezen.wat een avontuur !!Een beetje luxe hoort er toch wel bij.Geniet verder van jullie reis en heel veel succes voor iedereen.Groetjes Janny en Marijke