Mystery event - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lo Kesselaer - WaarBenJij.nu Mystery event - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lo Kesselaer - WaarBenJij.nu

Mystery event

Door: Lo

Blijf op de hoogte en volg Lo

28 Februari 2010 | Nederland, Eindhoven

Nog drie dagen voor het vertrek. Alle spullen zijn verzameld. We zijn er klaar voor. Vandaag nog een feestje met het hockeyteam, waarin Henk en ik spelen. We krijgen namelijk vandaag onze nieuwe team truien in verband met ons vijfjarig bestaan. Verzamelen om 15.45 bij HC Eindhoven.
Om 15.15 gaat de bel. Bij het opendoen staat het gehele team met aanhang voor de deur, uitgerust in zuid-westers. Het komt er namelijk met bakken uit. Ik moet meekomen. Buiten aangekomn verschijnt een Tuk- Tuk met Henk erin , welke ook al thuis is opgehaald. In een roze Tuk-Tuk met Bollywood muziek, begeleid op de fiets door de teammaten en aanhang begeven we ons naar de Mispelhoef ( Een cafe dus).Ter plekke krijgen we nog enige ludieke artikelen voor in India, waarna er nog een leuk feestje ontspringt.