Donderdag 11 Maart Rustdag - Reisverslag uit New Delhi, India van Lo Kesselaer - WaarBenJij.nu Donderdag 11 Maart Rustdag - Reisverslag uit New Delhi, India van Lo Kesselaer - WaarBenJij.nu

Donderdag 11 Maart Rustdag

Door: Lo

Blijf op de hoogte en volg Lo

11 Maart 2010 | India, New Delhi

In het kamp een biertje gedronken en langs het strand naar een eet-tentje. Geen grote maaltijd want de lunch was uitgebreid. Een tentje wordt snel gevonden . Er zijn er genoeg langs het strand. Al liggend als romeinen worden weer diverse indiase snacks veroverd. Gezellig keuvelend de afgelopen dagen de revue laten passeren.

Om midernacht is het einde oefening en naar bed. Uitslapen. Om half vier in de nacht wordt ik wakker van een stel zeer luidsprekende indiers langs het huisje van ons die nog een klein feestje hebben. Met een paar engelse krachttermen wordt ook dit volume in de kiem gesmoord. Wat overblijft zijn allerlei dierengeluiden van vogels het geritsel van apen en wat al niet meer.
Om 9.00 uur wakker, Zo stijf als een plank van een hele dag tuk-tukken.
Vandaag staat op het programma. De tuk-tuk nalopen en voor de rest het strand.

Thuisfront bedankt voor de vele reakties op de verslagen. We vinden het erg leuk om ze te lezen.

• 11 Maart 2010 - 07:13

Dunja:

wat een schattig huisje zeg
    ruilen ?

xd

• 11 Maart 2010 - 08:09

Amber:

okee ik zit hier nu op school zwaar te studeren
    en jij gaat een beetje vakantiepictures uploaden
    HOW UNFAIRRRRR

• 15 Maart 2010 - 14:11